Arhi on katsonut kauppaa monesta eri näkökulmasta ja toimii pääasiassa konsulttiyhtiönsä Ada Insights Oy:n kautta, tehden markkina-analyyseja kaupan alalta. Arhi on toiminut muun muassa tutkijana Aalto-yliopistossa ja vierailevana tutkijana Oxfordin yliopistossa. Väiteltyään tohtoriksi ruoan verkkokaupan kehityksestä Englannissa, hän siirtyi konsultiksi Solitalle. Tämän jälkeen hän on ollut Keskolla kehittämässä ruoan verkkokauppaa ja sittemmin yrittäjänä perustamassa ruoan verkkokauppa Ada Freshiä.
Arhin ajatuksia uudesta tehtävästä. ”Olen innoissani mahdollisuudesta päästä auttamaan yhtiötä haastavassa tilanteessa. Toivon, että laaja-alainen kokemukseni kaupan alan eri markkinoista ja maista voi tuoda näkökulmia, jotka auttavat Nordic Sports Brands kohti kannattavaa kasvua ja parempaa tulevaisuutta.”
”Arhi tuo hallitukseemme tuoreimmat tiedot toimialan kehitystrendeistä. Hän on perehtynyt syvällisesti vähittäiskaupan alan voittavien konseptien menestystekijöihin. Uskon, että Arhin tieto ja osaaminen tulee olemaan suureksi hyödyksi juuri tässä tilanteessa, jossa yhtiömme parhaillaan rakentaa uutta menestyksellistä tulevaisuutta. Yhdistettynä Mika Syreniuksen vahvaan osaamiseen verkkokaupan, yrityskulttuurin ja johtamisjärjestelmien saralla, hallituksella on nyt entistä paremmat edellytykset tukea ja ohjata operatiivista johtoa oikeaan suuntaan. Tervetuloa mukaan Arhi!”, kommentoi yrittäjä-toimitusjohtaja Matias Kukkonen.
92%